גופשטיין על שריד: "באבוד רשעים", הרצוג בתגובה: "בריון מקלדת מסוכן"

ישראל פריי 3 Comment on גופשטיין על שריד: "באבוד רשעים", הרצוג בתגובה: "בריון מקלדת מסוכן"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פטירתו של העיתונאי והפוליטיקאי יוסי שריד, הציפו את השיח של היממה האחרונה. האיש שלא הותיר כמעט אדם שזכה להימלט מחרצובות לשונו ומביקורתו החדה כתער, הוספד בציניות פחותה ובכבוד רב ממה שהיה הוא מעניק לאחרים.

יו"ר ארגון להב"ה, לא פספס את ההזדמנות, והצליח לעורר פרובוקציה, כאשר "הספיד" את שריד במילים נחרצות. "באבוד רשעים רינה! על יוסי שריד הקפיד הרב כהנא לא להזכיר את שמו בלי שהוסיף ימח שמו. השבוע הזה התחיל טוב", כתב בנצי גופשטיין בחשבון הטוויטר שלו, וכצפוי, עורר סערה.

גולשים רבים נחרדו מהצורה בה מתייחס גופשטיין לפטירת יהודי, יהא אשר יהא, ונתנו ביטויים חריפים למחאתם. גופשטיין מצידו, הגן על דבריו והוסיף: ."ההלכה פשוטה כשמת שונא ישראל מחטיא הרבים מצווה לשמוח".

resizedimg85491.jpg

מי שלא עבר בשתיקה נוכח דבריו של יו"ר ארגון להב"ה, הוא יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, שכתב: "בנצי גופשטיין הוא בריון מקלדת מסוכן שמבזה את היהדות בשמה הוא מתהדר. מעטות הפעמים בהן הגבול בין חופש ביטוי לבין הסתה ואלימות מופיע באופן בהיר כל כך בדמותם של אדם ותנועה שיש להוציאם מהחוק ללא דיחוי".

הרצוג הוסיף: "תגובתו למותו של יוסי שריד, דמוקרט, מנהיג ואיש רוח משכמו ומעלה, היא רק דוגמא אחת לשפל אליו מגיע גופשטיין. שפל שאין סיבה שימשיך להיות חוקי וקביל במדינת ישראל".

ח"כ איציק שמולי, אף הוא ממפלגת העבודה, העלה במרומז את אירועי הטרור היהודי בכפר דומא: "נו מבינים כבר עם איזה מטורלל יש לנו עסק?! מישהו במשרד הביטחון מוכן כבר להזדרז עם הבדיקה ולזרוק את הטרוריסט הזה לכלא?".

תמונה (1)



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    תכלס' בנצי צודק רק אצל הציבור החרדי מעדיפים לשתוק יותר וטוב שכך

  2. 1

    יש לי ביקורת על רדיו קול חי ששידרו עליו יוסי שריד "נפטר" או לשדר ש"מת" וכו' או לא לשדר בכלל.